4 складових ефективного початку учительсько-учнівської співпраці 😍

Вже в котре я замислююся  над тим, що НЕ кожен урок має формувати лише профільні знання та навики. У той час, коли надзвичайно важливими стають вміння ставити цілі, розробляти шляхи їх досягнення, налагоджувати зв'язки з різними людьми, співпрацювати, креативити, винаходити, наші уроки мають бути теж десь у цьому руслі. Хоча би деякі (а далі чим більше, тим краще) . Дякую Марині Курвітс, яка сьогодні мене підтримала в моїх роздумах своїм постом "4 складових продуктивної навчальної діяльності"
Якщо коротко, то це:

  • Побудова довірчих відносин з учнями
  • З'ясування інтересів учнів (можливо на одному з уроків варто розглянути через призму математики саме ті питання, які цікавлять учнів)
  • Ваші високі очікування від учнів
  • 😊😍😃😄 Посмішка!

Коментарі