Батькам
Стрічка оповідає про прогульника на ім’я Поль. Хлопчисько відправиться в ліс, де йому життя викладе урок, якого він не отримає в школі. Юнакові доведеться вирішити, на чиєму боці він буде: похмурого графа, суворого, але добродушного лісничого Бореля або ж злого браконьєра Тотоша ..
Як іноді хочеться переглянути всією сім'єю гарний, душевний, повчальний фільм!
"РОЗПРАВ КРИЛА" - саме з таких! Він однаково припаде до душі і старшим і меншим! Вам точно буде що обговорити іще протягом декількох днів
Шановні батьки! Ваша дитина не любить математику, хімію, фізику, чи ненавидить навчання взагалі?! Розуміння того, чому відбувається так, і, як практично ЗАПУСТИТИ СВІЙ МОЗОК НАПОВНУ, у своїй книзі "НАВЧИТИСЯ ВЧИТИСЯ" розповідає БАРБАРА ОКЛІ.
Деякі "роздинки" та поради я поступово викладатиму і ВАМ, і НАШИМ ДІТЯМ.
Як ефективно навчатися? Лайфхаки з книжки Барбари Оклі “Навчитися вчитися”
Шановні батьки! Чи знайомі ВИ із Шалвою та Паата Амонашвілі?
https://www.amonashvili.org/
Це відомі гуманісти! Саме їхній підхід до виховання, ні не до виховання, а до життя із (поряд, разом) дітьми у родині, є загальновизнаним. Саме так, як ці чоловіки спілкуються із своїми та нашими дітьми, слід спілкуватися й нам батькам. Вони пропонують пізнати тонкощі виховання і своїх дітей. А для цього пропоную ознайомитися із батьком та сином Амонашвілі та переглянути їх виступи .
Блог: Гуманная педагогика/ Паата Амонашвили
Фейсбук офіційна сторінка
Відео: Від народження до повноліття част 1
Від народження до повноліття част 2
Як любити дітей
Авторський семінар "Тато, мама, я"
інші відео: https://www.youtube.com/watch?v=zLsYSbOv2oY&t=82s, https://www.youtube.com/watch?v=JtUtMQD_kd0, https://www.youtube.com/watch?v=7aEYbiTetGw і багато інших
А ще книги, аудіокниги, статті....
Книги: Балада про виховання
Послання в майбутнє
Дорогі мої однодумці-батьки!
Математика. Просто
У ТЕБЕ ВСЕ ВИЙДЕ! І У НАС РАЗОМ ТЕЖ!
І знову про батьків, учителів та дітей 😍...
Сподіваюся, Ви мали змогу переглянути відео семінари із натхненниками гуманної педагогіки Шалвою та Паата Амонашвілі ? Тепер хочу запропонувати 10 правил виховання щасливих дітей для батьківства і вчительства.
Повертаючись до того, як НАВЧИТИСЯ ВЧИТИСЯ... На зустрічах ВИ часто запитуєте, що конкретно має робити Ваша дитина і Ви , разом з нею, щоб ефективність вивчення математики зросла.
1. Слід прочитати книгу Барбари Оклі "Навчитися вчитися" (дивіться вище).
2. Не нав'язливо організувати вдома виконання дітьми КРОКІВ, прописаних у цій книзі😊.
УСІ КРОКИ прописую на сторінці у НАШИХ дітей. Тисніть прямо ТУТ.
Якщо треба додаткові заняття з математики і ви готові працювати дистанційно, то мені подобається ось ТУТ
Чемпіон світу із запам'ятовування та письменник Джошуа Фойер про методи розвитку ідеальної пам'яті. Може нам і нашим дітям це знадобиться.
Натисніть на картинку і Ви зможете ознайомитися із умовами курсу
6 стратегій ефективного навчання
Здається, потрошки, починає кристалізуватись розуміння, що проблема дистанційного навчання - далеко не в технологіях (хоча без них - нікуди і ніяк, звісно).
Отож, як на мене, то основна проблема в недостатньому розумінні того, що навчити неможливо, можливо лише навчитиСЯ. І в тому, що прочитати наданий текст, чи прослухати наданий відео-урок - це дуже мало для того, щоб зрозуміти його зміст, і мізерно для того, щоб опанувати подану там інформацію (тобто навчитися).
Думаю, що інформація про те ЯК ВЧИТИСЯ стає все актуальнішою. Тому, 6 стратегій ефективного навчання від https://www.learningscientists.org/
1) Розподіл у часі - варто розподіляти навчальну діяльність відносно рівномірно: не 1 день перед заліком намагатись опрацювати всі теми, а поступово, щотижня/щодня по невеликій порції. При цьому слід постійно повторювати/актуалізувати попередній матеріал після перерв. Причому пригадувати матеріал різної давності, закріплюючи його таким чином. Дуже важливо не просто перечитувати/переглядати повторно, а пригадувати (хоча про це - далі більше). Вам буде здаватись, що так складніше, ніж сісти і за 1 раз все вивчити. Це справді складніше, але лише так ви вивчите. За 1 раз - це відома стратегія "завчив-здав-забув", і саме так вона працює, в результаті - "забув". Якщо це не є метою - то доведеться вчитиСЬ з розподілом у часі. Тому розпорядок дня, і довше стратегічне планування відповідно до поставлених цілей - дуже важливі.
2) Пригадування - потрібно не перечитувати/переглядати матеріал повторно, а намагатись пригадати. А тоді звірити - чи правильно виходить. Як звірити? Можна проходити тести (classtime і learningapps в поміч). Щоб перевіряти себе можна створювати флеш-картки (спробуйте quizlet і studystack). Коли переконались, що вже вивчили - відкладайте картку в іншу купочку і зосереджуйтесь на тих, що залишились. Для експерименту можете спробувати фіксувати, скільки карток вивчили з 1 разу, 2, 3, 4 - і повірте, цих разів буде менше, ніж ви собі думаєте на початку
3) Заглиблення - читаючи/дивлячись відео, постійно аналізуйте, як це пов'язано з тим, що ви вже знаєте. Якщо не знаєте - читаєте попередній параграф, словник, питаєте гугл, вікіпедію. Рухатись далі не варто, поки не розумієте змісту поточного матеріалу. Шукайте спільне та відмінне, обговорюйте з іншими, знаходьте аналогії, пояснюйте вивчене кому-небудь (вплоть до іграшкової качечки) - ваша мета: пояснити матеріал без нотаток і підказок.
4) Переплетення - не "зависайте" над одним предметом/завданням/темою надто довго. Варто перемикатись між діяльностями, і взагалі - способами мислення. Тільки не надто часто - метод "помідора" тут в поміч. Пробуйте чергувати зосередженість та розсіяну увагу, вивчення різних предметів та різних видів завдань: точні задачі та творчі проекти.
5) Конкретні приклади - не просто читайте/слухайте, а шукайте приклади. Якщо в підручнику/уроці вже є приклади/ілюстрації, то шукайте власні. Прикладами можна ділитись. Наприклад, на дошці padlet. Шукайте, "чим то пригодиться в житті". А вчителі - показуйте ці зв'язки і збагачуйте скарбничку прикладів застосування, зокрема для тих, хто сам ще цього побачити не може.
6) Подвійне кодування - отриману інформацію потрібно зафіксувати в іншій формі, ніж отримали. Тобто почули/прочитали: зробіть конспект (це окреме вміння - не переписати!), таблицю, схему, інфографіку (canva та інші). Тренуйтесь і робити зворотнє - будувати зв'язну розповідь за цими графічними образами.
Ось це все і називається ВЧИТИСЬ і насправді, неважливо: дистанційно чи ні
Відосики на тему:
англ: https://youtu.be/V2_2UGeGL9M
англ: https://youtu.be/CPxSzxylRCI
укр: https://youtu.be/3E9b6flr0Qo
і була ще якось трансляція мого спічу на цю тему https://www.facebook.com/183810808630643/videos/301404440711734/
і ще тут, згадала: https://youtu.be/AkHmB9j5O1E
англ: https://youtu.be/V2_2UGeGL9M
англ: https://youtu.be/CPxSzxylRCI
укр: https://youtu.be/3E9b6flr0Qo
і була ще якось трансляція мого спічу на цю тему https://www.facebook.com/183810808630643/videos/301404440711734/
і ще тут, згадала: https://youtu.be/AkHmB9j5O1E
Слайди українською https://oksanapasichnyk.files.wordpress.com/…/a6813-ukraini…
Коментарі
Дописати коментар