Як виконувати побудови на дистанційці?

 Зараз у мене семикласники. Тільки почали трикутники. Є потреба навчити учнів будувати медіани , бісектриси. Найбільша проблема висоти тупокутнього трикутника.  Звісно, що може допомогти GeoGebra, але вона видає готові побудови без прикладання транспортира, косинця тощо. Тож згадала про інструментарій онлайн платформи Classflow. Тепер і на уроці зможу рухати лінійку, косинець, транспортир на екрані ноутбука і для запису відео дуже ця платформа стала в нагоді.


Як я це середовище використала для побудови висоти трикутника можна побачити ТУТ: https://youtu.be/7Ftfll41bgE для бісектриси - ТУТ: https://youtu.be/j-lyzj-hYZ0, а для медіани ТУТ: https://youtu.be/tySC4S0GKIU


Коментарі