Поняття похідної. Розуміння з першого разу !!!

Похідна функції, це наче інший всесвіт для наших учнів. Та нам сьогодні таки вдалося з нею порозумітися. Почали ми з поняття приросту взагалі. Як би ви пояснили поняття приросту коштів на депозиті? А які величини і залежно від чого можуть ще приростати? Всі ці величини перебувають у певній залежності, отже  їх можна назвати функціональними. І потихеньку напрацьовуємо практичні вміння знаходити абстрактний та конкретний прирости. Діти потихеньку починають розуміти! Поки порцію нової інформації "завантажили", повторимо її, обговоримо!





А далі поняття границі. І воно інтуїтивно зрозуміле теж ! Фух, можна рухатися далі. Даємо означення похідної.  Проговорили алгоритм, закріпили. І зразу ж Задачі на миттєву швидкість та на дотичну до графіка функції. Нове, дивне, але учні вперто слідують алгоритму і намагаються зрозуміти, куди їх це доведе.

І знову обговорюємо-повторюємо! Таки наче розуміння приросту функції , границі відношення приростів, механічного і геометричного приростів функції дійшло.
Так , на це пішла пара. Але я задоволена, що в результаті рефлексії , встановили: близько 70% матеріалу ми таки засвоїли.

Наступна тема "Формули  похідних елементарних функцій" буде приємним бонусом для 10-класників 😀📙.

 

Коментарі