Уроки, що в задоволення!


На  останніх  уроках  хочеться відпочити та порадіти , більше поспілкуватися, бо на звичайне говоріння у вчителя математики так мало часу в період навчання.    То ж ці останні уроки будуть  такими.

https://cutt.ly/HyAzv00 - цей урок підійде і п'ятикласникам і дев'ятикласникам.

Одні будуть у захваті від новизни завдань та докладених старань. Інші - від відчуття того, які вони розумні і наввипередки можуть вирішувати такі проблеми.

Дякую групі МАТЕМАТИКИ в школі онлайн, бо в останній день бачення мого уроку змінилося. Я вставила ідеї, що сьогодні з'явилися в групі.


Наступному уроку треба часу дещо більше : ЦЕ буде ПАРА. І на пару буде КВЕСТ!   https://forms.gle/52VuLZUuZU9418Es9 

І для молодших учнів треба попередня підготовка до квесту. Навчити їх тому, чого вони у квесті виконувати ще не вміють.

БУДЕ В МЕНЕ ЩЕ ОДИН УРОК, уже найостанніший. Що буде на ньому?
- обговоримо, як нам жилося?
- які уроки пам'ятаємо? чому вони такі пам'ятні?
- переглянемо , створене мною слайд-шоу з уроків
- кожен СТАРШИЙ учень через Вайбер, Приват у класрумі чи безпосередньо на пошту отримає від мене лист -емоцію, лист-рефлексію, лист-серце... Малюки..., а з ними нащебечемся!
- далі  Старші учні напишуть мені аналогічні листи
- молодші учні ще й отримають можливість заповнити  Табель учителю власного формату.

Думаю, це саме й буде та чуттєва крапка, якою варто закінчити навчальний рік!

Коментарі